איך להזמין לוגו לעסק, סטארט-אפ או ארגון

להזמין לוגו לעסק

היום יש מגוון רב של אפשרויות להזמנת לוגו, אבל בגדול יש לשלושה דרכים להזמנות לוגו באינטרנט. בכתבה הזאת אנחנו נעבור על כל שלושת הדרכים להזמנת לוגו ונציין את היתרונות והחסרונות של הדרכים האלו.

קודם כל לפני שמזמינים לוגו חייבים להבין איזה סוג עסק או ארגן אתם רוצים להקים. היום יש אלפי אתרים הנותנים שירותי הזמנת לוגו. החל ממשרד פרסום, סטודיו לעיצוב או מעצב גרפי פרילנסר מקצועי ועד לפרילנסרים סטודנטים מתחילים את דרכם בתחום ואפילו מעצבים כושלים. בנוסף לכך יש גם המון אתרים שמצעים מגוון רב של לוגוים מוכנים למכירה אונליין.

אז כשנתקלים בבעיה שצרכים להזמין לוגו הולכים לעיבוד עם כל האפשרויות האלו וגם ההבדל במחיר לשרותם האלו ממש משמעותי ויכול להגיע להבדל של מאות ואפילו אלפי ש״ח. מצד אחד אנחנו לא רוצים לשלם הרבה אבל מצד שני רוצים לקבל לוגו מעוצב מקצועי שמשדר בדיוק את התחושה שרצינו לשדר ללקוח. אז איזה לוגו מזמנים? כמה כסף להשקיע בלוגו? איפה מזמינים את לוגו? בואו נעשה לכם קצת סדר בראש…

יש שלושה דרכים עיקרים להזמנת לוגו:

הזמנת לוגו מקצועי מבעלי מקצוע
זו הדריך היקרה ביותר אבל גם הלוגו שתקבלו יהיה מעוצב בצורה הטובה ביותר שישרת אותכם לאורך זמן רב יותר. בדרך כלל העיצוב מלווה בסקר שוק קטן ובדיקת מתחרים בתחום. הלוגו יהיה מתואם להדפסה ולמדיה דיגיטלית, מתואם לשימוש בגדלים שונים ואופן הדפסה שונים. אז בעצם בסוף אתם מקבלים לוגו מקורי מעוצב ומוכן לשימוש לכל מטרה שתרצו. זו היא דרך הנכונה ביותר להקמת עסק. הלוגו שלכם זה הוא כלי שישמש אותכם לאורך כל הדרך, עלו יתבסס כל המיתוג והתדמית של העסק שלכם. לכן לא כדאי להתפשר בשלב הזה.

הזמנת לוגו במחיר ״סביר״
זה הוא מקרה שיכול להתאים לעסק מתחיל או סטארט-אפ ללא תקציב רב. יש עסקים שרוצים להתחלה רק להיכנס לשוק ואין להם תקציב ללוגו מקצועי. אז נכון שמדובר על חיסכון על חשבון התדמית כי פשוט אין כסף להשקיע בלוגו ובכל זאת רוצים להתחיל ממשהו כי היום גם עסק הכי קטן פשוט חייב לוגו כדי להתקיים בכלל. אז זה הוא המקרה שמזמנים לוגו זול או במחיר ״סביר״ שמתאפשר בתקציב.

קניית לוגו מוכן במאגר לוגוים מוכנים
זו היא הדרך הזולה ביותר כי אתם בעצם בוחרים מתוך מאגר לוגוים קיים את לוגו שאהבתם ורוכשים אותו. הלוגו הזה לא תמיד ישדר את התחושה המדויקת שהקהל יעד אמור להרגיש. בנוסף צריך לשים לב שהלוגו שאתם קונים לא ימכר שנית כי יש אתרים שמוכרים את אותם הלוגוים מספר פעמים ואתם לא מקבלים לוגו מקורי ובאצם כל אחד יכול לרכוש את אותו הלוגו וזכיות עבור הלוגו שרכשתם. בנוסף לא תמית תהיה אפשרות לערוך את הלוגו כמו לשנות צבע ולפעמים הלוגו לא יהיה מספיק איכותי להדפסה. זו היא דרך לא מומלצת אבל אם אין מספיק תקציב זו האפשרות היחידה.

עכשיו שיש לנו קצת יותר רקע והבנה על רכישת לוגו ואנחנו מבינים את כל ההשלכות של החיסכון על תדמית העסק. אנחנו יכולים להבין לאיזה מטרה הלוגו ישמש אותנו והאם כדאי לחסוך על הזמנת עיצוב הלוגו ועד כמה אפשר להתפשר.

מספר טיפים שכדאי לזכור לפני הזמנת לוגו:

  • זכרו עיצוב לוגו ברמה מקצועית זה דרך ארוכה שהמעצב צריך לעבור מהרעיון ועד לביצוע וסגנון של הלוגו עד לשלמותו. לכן לוגו כזה לא יכול לעלות לא 5$ ולא 100$, לא צריך להיות באשלייה. הלוגו שלכם זה הוא סמל שיציג אותכם בכל מקום לכן מומלץ לא לחסוך בתקציב על עיצוב לוגו.
  • אתרים שמצעים לכם מספר רב או לא מוגבל של סקיצות עבור הלוגו, מגדיל את הסיכוי שלא תקבלו לוגו אחד שמעוצב כמו שצריך.
  • לפני הרכישה כדי לבדוק שהלוגו לא ימכר שנית לאחר הרכישה והלוגו יהיה רק שלכם.
  • באת הקמת עסק רציני לטווח ארוך פנו לבעלי מקצוע מנוסים ואל תתפשרו על אפשרויות זולות.
  • אצלנו באתר ניתן להזמין עיצוב לוגו מקצועי ללא פשרות עבור כל עסק או ארגון קטן או גדול. להזמנת לוגו כזה כנסו כאן.
    בנוסף אפשר לרכוש לוגו מהמאגר לוגוים מעוצבים שלנו, אצלנו כל הלוגוים מקורים ולא נמכרים שנית לאחר הרכישה. אז אם אתם מחפשים לוגו מקצועי ללא פשרות ומתאים לכל כיס כנסו כאן.