למה לפרסם במדייה מודפסת

הרבה עסקים היום חושבים שמדייה מודפסת זה כבר לא רלוונטי, ואף אחד לא קורא את הפלייר הזרוק בתיבת הדואר שלו. לכן מזלזלים במדיה המודפסת כמו פליירים, ברושורים, מגנטים, תלי דלת, שלטים, פוסטרים וכו׳. הרי כולם היום באינטרנט. וזה טעות לזלזל בעוד דרך להגיע ללקוחות שלכם. אומנם יש עסקים שזה לא רלוונטי להם אבל יש גם כאלו שפשוט לא השקיעו מספיק מאמץ בכדי להבין שזה עובד וברוב מהמקרים זה פשוט חובה.

כן כמו שכבר הוזכר יש מקרים שהקהל היעד שלכם הוא רק באינטרנט ובמבט ראשון נירא שאין צורך להפיק מוצרי דפוס ממותגים. אבל יש גם מקרים שזה מאוד חשוב לקידום ופרסום העסק. בואו נראה מספר דוגמאות כשיש צורך במדייה מודפסת:

תדמית עסקית

1. כשאנחנו רוצים לצור תדמית רצינית לעסק

קודם כל כשאנו רוצים לבנות תדמית רצינית לעסק אנחנו חייבים שיהיה לנו לפחות כרטיס ביקור אחרת איזה מין עסק זה שאין לו את הדבר הבסיסי. בנוסף כולנו יודעים עד כמה אנחנו אוהבים כשמציגים לנו קטלוג מעוצב או ברושור יפה שבאמת עוזר לעשות את הבחירה שלנו. לעתים קרובות אנחנו אוהבים לקחת איתנו את הקטלוג או את הברושור אם זה אפשרי, וזה עושה רושם טוב שיצאנו בידיים לא ריקות מהביקור בעסק או פגישה עסקית.

מוצרי דפוס למכירות בשטח

2. כשאנחנו רוצים להציג ללקוח את המוצר או מוצרים שלנו בשטח

קטלוגים, פרוספקטים, פליירים כל אלו מחולקים בנקודות מכירה ושיווק, זה כלי מעולה לקידום ושיווק של העסק או המוצר בשטח. בילבורדים, שלטי חוצות ופוסטרים זה כלי שיווקי חזק נוסף שבעזרתו אפשר לקדם את המכירות.

דוגמאות מודעות ופליירים

3. כאשר צריך להגיע לקהל יעד בגיל מבוגר

כולנו יודעים שהרבה אנשים בגיל מבוגר קוראים עיתונים ומסתכלים על הפליירים ששולחים להם בדואר. ולפעמים זה הוא הקהל היעד שלנו וזו הדרך הטובה להגיע אלו. אלו אנשים מהדור הישן שלא משתמשים לא בדוא״ל ולא בפייסבוק, כן יש גם כאלו. אז באצם הדרך היחידה להגיע אילהם זה במדייה המודפסת כמו פרסומות בעיתונים, פליירים, מגנטים, ברושורים וכו׳

פרסום לקהל יעד מקומי

4. כשאנחנו רוצים להגיע לקהל יעד מקומי

יש מגוון רב של עסקים שרוב הלקוחות שלהם הם קהל מקומי. אומנם יש הגם דרכים לעשות זאת דרך האינטרנט אבל למה ללכת רחוק כשהקהל יעד שלכם יושב ממש לידכם פשוט צריך למצאו דרך להגיע אלו. הפלייר בתיבת דואר או המגנט על הדלת זו דרך ישרה להגיע ללקוחות שלכם. אז נכון שזה לא זול, בדרך כלל זה שימושי מאוד לעסקים קטנים / בינויים ולעסקים מקומיים חדשים שאין להם תקציב גבוה. עלות הפקת פלייר או מגנט, מהעיצוב ועד שזה מגיע לתיבת הדואר של הלקוח מגיע לאלפי שקלים. אבל כשזה כמעט הדרך היחידה לקדם את העסק וצריך להיערך לזה.
עוד אספקט שחשוב לזכור זה הוא התמדה בחלוקה של הפלייר או ברושור. בדרך כלל לא משתלם להשקעה בחלוקה חד פעמית של הפלייר או ברושור, חלוקה של פרסום בדואר זה השקעה שמשתלמת בדרך כלל לטווח ארוך.

דוגמה קלאסית, עסק קטן של משלוחי פיצה. כולנו מכירים את זה שהם מדביקים לנו מגנטים על הדלת של הבית. בדרך כלל כשאנחנו נתקלים בזה אנחנו לא מיד מתקשרים ומזמינים פיצה, ואפילו זה קצת מעצבן שללא רשותנו הדביקו לנו משהו על הדלת. חוצפנים, אבל הזמן עובר… ומגיע הרגע שאנחנו לא רוצים להכין אוכל או שסתם בא לנו להזמין פיצה. ואז אנחנו נזכרים שכן יש שם מגנט על הדלת ואיזה מזל שאפשר להזמין דרכו פיצה. ואפילו לאחר ההזמנה אנחנו מחזירים את המגנט לדלת כאילו זה יפה שם, כי כבר התרגלנו אלו יש לו תועלת.

אפשר לתת עוד המון דוגמאות של יתרונות של המדייה המודפסת אבל נירא שזה מספיק בכדי להבין שלא צריך לזלזל בפרסם במדייה מודפסת והיא מצליחה לשרוד מעולה בעולם האחזר של הדיגיטל.

להזמנת עיצוב מוצרי דפוס צרו איתנו קשר.